Ett år har gått...

I onsdags, den 1 oktober var det precis ett år sedan som jag flyttade in i min lilla lägenhet här i Skellefteå. Minns ni hur himla glad och förväntansfull jag var när jag gick in över tröskeln här efter 1½ år boendes i en resväska?! Jag tittade precis tillbaka 1 år här i min blogg och inser att det har hänt en hel del i lägenheten sedan jag flyttade in här. (kolla före-bilder här)
Så här ett år senare så är jag fortfarande så himla glad och tacksam att jag har ett hem som jag verkligen trivs i, dessutom uppskattar jag mitt lilla hem extra mycket nu när jag nästan aldrig är här.
 
 
 
 
 
Pyssla, fixa och städa i hemmet gör jag gärna när jag är ledig på helgerna, men trots det så har jag inte fixat klart allt som jag har planer för här hemma. Det saknas fortfarande taklampor och hallen behöver fixas till... men det får bli vinterns projekt.
 
De kommande 5 veckorna kommer jag bo i Umeå, så då blir det inget fix här hemma.
 
Nu: sova
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?