Beautiful people!

Söndagkväll och jag har precis lagt mig i sängen.
Jag har haft en underbar helg och fått träffa flera härliga människor.
Mässan "Ett Skellefteå för alla" anordnades, av en vän till mig, denna helg. Runt om i Skellefteå pågick olika aktiviteter för ett tillgängligare Skellefteå. Jag fick glädjen att hjälpa till på modevisningen "Alla mallar", en modevisning med helt underbara människor som modeller, människor med olika funktionsnedsättningar och som sprider enormt mycket glädje till sin omgivning. Det blev en intensiv dag för alla i shoppinggallerian CK, men modevisningen gick helt perfekt och jag känner en enorm Tacksamhet som fick chans att hjälpa till och fick träffa alla dessa härliga modeller. Kolla gärna in bilderna från modevisningen på Norran
 
Efter modevisningen var det äntligen dags att lyssna till Petters föreläsningen "16 rader". Intressant och bra föreläsning, som jag tycker man ska gå och lyssna till om man får chansen.
 
Kvällen avslutades på mysigaste sätt.
Jag och kompisarna åkte ner till älven och grillade hamburgare. När veden var slut och det hade blivit kolsvart ute så åkte vi hem till mig och slappade i soffan med varsin kopp te. En lugn lördagkväll men hur mysig som helst.
 
Grillade hamburgare en vacker höstkväll vid älven.
 
Te-drickande hemma hos mig.
Idag har jag hunnit tvättat, städat, tränat, haft en bekant på besök och ikväll blev jag bjuden på middag hos en kompis.
 
Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka vilket betyder att det är dags att sova för mig nu.
 
God natt!
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?