Inte en vanlig torsdagkväll

Egentligen har jag boxningsträning i Umeå på torsdagar, men den här torsdagen ställde vi in träningen i sista sekund. För mig innebar det en helt oplanerad torsdagkväll och det var precis det jag behövde. Jag minns faktiskt inte senast som jag hade en helt oplanerad kväll hemma.
Vad jag hittade på istället?!
 
Vid 19-tiden kom jag hem från jobbet och då cyklade jag genast iväg till Kvantum och handlade. Mitt kylskåp har stått tomt i ett par veckor, så äntligen fick jag tid att fylla upp det med lite smått och gott.
Min lägenhet har varit kaos ungefär lika länge som mitt kylskåp varit tomt, därför passade jag även på att röja undan lite här hemma. Badrummet hade jag inte städat på ett par månader, så därför passade jag på att skura det rejält ikväll.
 
Nu är klockan snart 21 och jag har satt mig i soffan, tänt några värmeljus och dricker en kopp ekologiskt choklad/chili-te, som jag köpte i Umeå igår. Tänker passa på att titta på "Hela Sverige bakar" som börjar snart, innan det är dags att sova. Kanske kan jag få en hel natts sömn inatt...
Ibland är det riktigt skönt med inställd träning.
 

Imorgon är det fredag och just nu är planen att bara ta det lugnt i soffan, precis som jag gör just nu...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?