Livet leker!

Äntligen börjar jag ha tid över för lite spontana äventyr.
Helgen som gick så hade jag inte så mycket planerat i förväg, men trots det blev det nästan inte en lugn stund.
 
I fredags när jag kom hem från jobbet så kom Frida och hängde hos mig. Vi lagade mat, köpte smågodis och kollade på Gladiatorerna. Låg i soffan hela fredagkvällen och det var efterlängtat kan jag säga. Jag har verkligen längtat efter lugna fredagskvällar.
 
I lördags jobbade jag på Friskis & Svettis på dagen. Direkt efter det kom Sofie och Frida hem till mig. Vi lagade middag och hängde hela kvällen tills det var dags för oss och gå ut och ta över Verandans dansgolv... och nog tog vi över deras dansgolv, efter tre timmar så hade vi rejält ont i fötterna. Ont i fötterna, men roligt hade vi.
Vid 3-tiden på natten hittade jag hem.
 
Sofie, jag och Frida på väg ut på Verandan
På söndagmorgon valde jag att äntligen städa, tvätta och dammsuga (för första gången på tre veckor).
Efter lunch kom Frida och Lisa och vi drog ner till älven och käkade skräpmat i den varma höstsolen. Vi hann även med en långpromenad runt älven på eftermiddagen.
På söndagkvällen fick jag besök av Thea och då blev det mycket snack i soffan.
 
Idag har jag jobbat hela dagen, men kom hem vid 18.30. Då mötte jag upp Frida och Lisa och vi drog och grillade vid älven. Det var verkligen hur mysigt som helst så troligtvis bli det fler grillkvällar denna höst.
 
 
Vid 22-tiden hade mörkret lagt sig över älven och vi började skrämma upp varandra, så då var det dags att dra hem.
 
Nu ligger jag i sängen och det är dags att sova. Imorgon är det tisdag och det betyder körövning för mig, japp, jag har äntligen börjat sjunga i en kör.
 
Nu: sova
 
 
 


 Susanna Maria J

Härliga bilder!



URL: http://oslofru.com/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?