Lördagmorgon

Det är lördag och klockan slog precis 9.00
Jag vaknade strax innan klockan 8 och insåg att jag har sovit i nästan åtta timmar i natt, himla skönt. Jag känner mig faktiskt riktigt utvilad.
 
Dessutom passar jag på att ligga kvar i sängen och äta en god frukost samtidigt som jag kollar på nyhetsmorgon i lugn och ro. Är det nånting som jag uppskattar med oplanerade helger så det just det här, ligga och dra sig i sängen och avnjuta en stor frukost.
 
En vanlig vy hos mig på oplanerade helgmorgnar
Igår var planen att ta det lugnt hemma och kolla på TV, men då en kompis ringde och hade fått tag på gratisbiljetter till hockeyn, så ändrades mina planer. Så efter jobbet så cyklade jag upp till Arenan och såg när SAIK slog Brynäs. Älskar stämningen på hockeymatcher så jag ska försöka gå på fler matcher i år än vad jag gjorde förra säsongen.
 
Skellefteå AIK möter Brynäs
 
Idag ska jag jobba på Friskis & Svettis och efter det händer inte så mycket. Ser fram emot att laga middag och kanske baka lite ikväll. Måste passa på att tillbringa lite tid i köket när jag väl är hemma än kväll.
 
Trevlig lördag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?