Veckan på Cypern!

I lördags kom jag och mamma hem igen efter åtta dagar på Cypern. Det har varit en härlig vecka med mycket sol och bad, häng med släktningar och kusiner som jag inte träffat på 10-15 år, ett vackert bröllop och mycket god mat. Sammanfattningsvis så har det varit en perfekt resa.
Här kommer veckan i bilder....
 
Dag 1
Resan började i Sundsvall klockan 00.30 på natten. När vi kom fram till Arlanda klockan 05.00 på morgonen såg vi så här pigga och glada ut.
 
 
Spanade in poolen och tog en fika i hotellets café när vi landat i Limassol
 
Dag 2- Bröllopet
 
 
 
 
 
Vackert bröllop vid stranden utanför Limassol
Dag 3
Sol och bad vid poolen på dagen
Strosa runt i Limassol på kvällen
Dag 4
  
Strandhäng, sol och bad i havet vid Courion Beach med mamma, kusin och faster med man. God middag på strandrestaurangen. Samma strand som jag provade att surfade på för 1½ år sedan. Vågorna där var lika härliga nu som då.
 
Dag 5
Mamma och jag började nästan varje morgon med att gå och träna i gymmet
 
 
För att sedan slappa vid poolen resten av dagen.
Dag 6
 
 
Soligt ute men blåste extremt, så då valde vi att ligga inne vid inomhuspoolen och slappa den eftermiddagen
 
 
Och strosande i Limassol på kvällen
 
 
Det bästa med vårt hotell var maten. Trots att det var ett All-inclusive hotell så hade de olika maträtter varje dag och det var extremt god mat. Jag älskade salladsbuffén och käkade mest av den och av alla goda efterrätter.
 
 
På kvällen hängde vi med de nygifta på Häagen Dazs glassbar.
 
Och så här bra blev bilden på oss tre...
 
Dag 7
 
 
Regnskurar drog över Limassol så vi lämnade poolen och åkte och shoppade inne i stan i stället
 
och på kvällen blev det 4-rätters vid poolkanten
Dag 8
 
Sista dagen blev det hela nio timmar vid poolen, ett sista ryck för att få lite mer färg
 
Och kvällen slutade med en mingelfest på hotellets innergård
 
Dag 9
 
Efter 15-timmars hemresa så la jag mig och sov när jag kom hem.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?