Brysselkål, pyjamas och salta skruvar

Det är den näst sista dagen på 2015 och jag jobbade min sista dag för året idag. Är nu ledig i nästan två veckor.
Som jag har längtat efter denna dag.
Jag är trött och känner mig sliten och längtar efter en riktigt sovmorgon... och imorgon då ska jag sova och ta det lugnt. Redan nu har jag förberett mig för en lugn och slapp kväll.
 
Till middag lagade jag min favoriträtt just nu: sallad med karameliserad brysselkål. Direkt efter middagen slängde jag på mig min nya pyjamas och la mig i soffan. Nu ligger jag här med en skål salta skruvar på magen. Jag ska snart lägga mig under en filt och slå på en lättsam komedi på Netflix,
 
Imorgon är det nyårsafton och jag har funderat på om jag bara ska köpa en pizza och fira in det nya året ensam i min lilla lägenhet här i Umeå, har inte ork till så mycket mer. Men risken finns att jag kommer känna mig ensam så därför åker jag upp till Skellefteå. Det blir ett lugnt firande hemma hos Frida.
Jag hoppas det nya året ger mig tillbaka den energi som jag en gång hade...
 
Trevlig onsdag på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?