Livet leker och energin är på topp!

Idag har jag haft semester i tre veckor och jag känner att jag har hunnit med massor. Stadsfest, Stockholm, Åland, möhippa, Jönköping, roadtrip, Sundsvall, Fränsta, Östersund, Dalarna och nu Skellefteå.
 
Det känns ju helt galet att jag har nästan fyra veckor kvar av min semester, men så är det. Jag har många resor kvar att göra under min semester men nu kommer jag vara i Skellefteå några dagar och jag måste säga att det känns skönt med en liten paus här hemma efter allt resande.
 
Jag försöker ta det lugnt men jag blir lätt rastlös så de senaste dagarna här hemma har jag ändå hunnit roa mig en del. I måndags när jag och Lisa var ute på en "raggarrunda" i Skellefteå så hamnade vi på Olearys.
Och igår fick jag ett telefonsamtal mitt i natten med frågan om vi inte skulle gå ut på "Brygg CC", så klockan 00:45 i natt gick vi dit och hann dansa i en timma innan de stängde. Älskar verkligen spontana påhitt!
 
På dagarna försöker jag ta promenader och vara på gymmet, det är ju inte direkt strandväder så jag måste ju roa mig på nått sätt.
 
Nu till helgen är det Trästockfestivalen här i Skellefteå vilken innebär en hel del bra spelningar. Ser fram emot det!
I helgen ska jag även försöka hinna med alla  "Skellefteå-måsten", alltså räkmacka i Stackrönnan, mjukglass i Bergsbyn och våffla på kyrkholmen.
 
Vädret är verkligen inte det roligaste den här sommaren men jag måste säga att jag har en himla rolig sommar ändå och min kalender är ganska så fullbokad.
 
 
 
 
Nu: sova!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?