Mina senaste veckor i bilder

Jag sitter sällan vid datorn och därför blir det inte så mycket bloggande. Jag är sällan hemma överhuvudtaget. Det händer något hela tiden vilket jag tycker är himla roligt.
För er som är intresserade så tänkte jag därför dela med mig av lite bilder från senaste tidens äventyr.
 
 
I början av februari var det snöbio utomhus i Skellefteå och jag var förstås på plats. Kollade även in vintersimmet som ägde rum samma helg.
 
Spelning med Sophie Zelmani för några veckor sedan på Nordanå, Skellefteå
 
 
Våren är här och jag köper tulpaner ganska ofta. Dessutom har det varit fettisdag och jag bakade då en god semmelrulltårta.
 
För två veckor sedan hade jag världens härligaste söndag, grillning med vänner vid älven vid lunch. Sedan fortsatte vi dagen med thedrickning hos mig och middag hemma hos en kompis
 
Det blir en hel del restaurangbesök för min del. Flera dagar i veckan äter jag lunch/middag ute. Känns lite väl lyxigt, men alltid lika trevligt.
 
 
 
 
För en vecka sedan var jag på Shirley Clamp-show på Scandic i Skellefteå. Galet rolig person och grym röst. Kolla in min instagram-bild på Shirley och mig. Ser ni vem som har kommenterat den bilden?! (Nöjd)
 
Igår kväll var jag ut på Folkparken, där det var Etagefest. Jag och tjejerna dansade till 90-talsmusik natten lång.
Idag blev det lunch på stan med en kompis innan jag letade mig hem till soffan.
 
 
Och ikväll har jag varit hemma och lagat middag för första gången på över en månad (som sagt det har blivit en del restaurangbesök senaste tiden)
Jag har längtat hemgjorda köttbullar, så ikväll har jag rullat köttbullar för andra gången i mitt liv.
Passade även på att rulla nyttiga chokladbollar gjorda på keso.
 
Förutom alla dessa roligheter så jobbar jag för fullt, tränar varje dag och försöker sova några timmar på natten.
Just ja, jag har även fått tag på en egen lägenhet i Umeå så 1 april så flyttar jag till Umeå. Känns spännande!
 
Imorgon blir det häng med kompis vilket jag ser fram emot.
 
Nu: sova (vårtröttheten har tagit över min kropp)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?