Effektiv torsdag!

Det är torsdag och röd dag, det betyder ledigt för min del.
Och som så många andra så har jag hunnit med en massa saker idag.
Planen var att ta sovmorgon, men klockan 5.30 i morse vaknade jag och var pigg. Låg och drog mig till klockan 7 då min tvättid började.
Under tiden tvätten tvättades tog jag en promenad runt Stadslidens elljusspår och såg mig omkring lite i naturen här i trakterna där jag bor i Umeå.
Efter frukosten blev det nagelfix, nya gröna vårnaglar fick det bli.
 

När tvätten var klar vid 10-tidenn så tog jag bilen in till stan. Gick till gymmet och tränade i en timma för att sedan käka lunch på stan.
 
Strålande sol i Umeå idag så det var mycket folk på stan. Jag bestämde mig för att börja jakten efter en klänning inför lillasysters bröllop i sommar. Bestämde mig för att prova de flesta klänningarna som jag hittade även om de inte var min stil. Vet inte hur många klänningar jag provade men det blev himla många i alla fall.
 
 
Hittade tyvärr ingen som jag föll för. Efter att ha provat typ alla klänningar på MQ och Åhlens så var min parkeringstid slut och jag hann inte med fler butiker.
 
Åkte hem vid 15.30 och började städa lite i min lägenhet och vek den nytvättade tvätten.
Nu har jag precis slängt i lite färg på min utväxt och väntar på att det ska bli klart, därför passar jag på att skriva ett inlägg, för att fördriva tiden lite.
 
Ska ta en dusch om en stund för att sedan dra mig mot stan igen.
Ikväll blir det middag på Allstars för min del så att jag kan kolla på hockeyn, har svårt att se pucken på min 14´ TV som jag har här i Umeå för tillfället.
 
Ja, man hinner mycket på en ledig dag.
Imorgon är det jobb igen och sedan hemfärd till Skellefteå





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?