De senaste två veckorna har jag...

Tänkte sammanfatta vad jag har haft för mig de senaste två veckorna.
För två veckor sedan så hade Umeå fint besök från Cypern, min kusin och hans fru var här så jag hängde med dem två kvällar. Middag, fika och promenad runt stan blev det med dom.
 
Anthi och Viktor
 
Samma vecka körde jag upp till Skellefteå några gånger för att packa ihop mina saker, därför ägnade jag större delen av den veckan att förbereda min flytt till Umeå.
 
För en vecka sedan kom mamma, pappa, Marie och barnen hit för att hjälpa mig att köra flyttlasset
 
Bella och Gabbe uppskattade madrassen som jag legat på i 5 månader i lägenheten i Umeå.
 
I lördags körde vi hela flyttlasset från Skellefteå till Umeå, vilket gick himla smidigt. Det märks att jag och mina systrar har flyttat många gånger.
 
Med all den hjälp jag hade så kom jag i ordning i lägenheten ganska snabbt, så på söndagen så firade vi min födelsedag med familjen eftersom de inte kunde fira mig på min födelsedag.
 
Födelsedagsfika i nya lägenheten
 
På söndagkväll drog familjen hem till Sundsvall och jag körde upp till Skellefteå för sista gången. Planen var att städa ur lägenheten men jag hann även träffa de flesta kompisarna för ett sista Hejdå.
Hemma hos Malin blev jag rejält firad i efterskott.
 
Glassbuffé och ett fint paket överraskade Malin med.
På måndagkväll avslutade jag min tid i Skellefteå med en supergod middag på Brygg Café
 
Innan jag hoppade in i bilen och körde till mitt nya hem i Umeå fick jag en sista bild av Skellefteälven.
 
Nu har jag haft mina saker på plats i en vecka och jag har fått i ordning precis som jag vill ha det. Många efterfrågar bilder från min lilla lägenhet här i Umeå. Ska lägga ut lite bilder från lägenheten en annan dag men kan bjuda på ett smakprov redan nu.
 
 
 
Idag är det lördag och jag ska storstäda lägenheten och måla om lite möbler.
 
Ha en trevlig lördag! :)
 
 


 Mamma

Va fint det blev! Klockan passar ju bra där.

Hoppas att du trivs bra i din fina lilla lägenhet.

Kram.



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?