Det är höst, det är mörkt och det är söndag

Helgen är slut och jag sitter och äter banan/chokladbollar (blanda en mosad banan med havregryn, kakao, vaniljpulver och lite smält smör. Gö bollar och grädda i ugnen i 15 minuter, 175 grader)
 
Helgen har varit bra. Hela veckan har jag jobbat över, det är mycket på jobbet just nu, så kom hem sent på fredagkväll. Landade i soffan framför Idol och gjorde inte så mycket annat. Igår gick jag på en shoppingrunda, var på gymmet innan jag började fixade mig för kvällen.
 
Elina och jag provade på Umeås nattliv igår. Kvällen började hemma hos henne innan vi drog in till stan och gick på Allstars. Det blev en rolig natt på dansgolvet.
 
 
Jag redo för en natt på dansgolvet och en Cosmopolitan på Allstars
 
Idag har jag tagit det lugnt, tog en lånpromenad till Mariehem genom skogen. Trodde nästan att jag skulle gå vilse i den stora skogen men hittade fram till slut även om jag inte hamnade där jag hade tänkt.
 
Följde en stig genom skogen
 
Nu är det snart dags att sova, men ska först förbereda lite inför kommande vecka. Hoppas att den här veckan blir något lugnare. På onsdag flyger jag till Stockholm och kommer vara där ett par dagar.
 
Nu: diska
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?