Spännande vecka lider mot sitt slut

Fredagkväll och jag ligger i soffan, under täcket, kollar på Idol och äter banan/chokladbollar, alla ljus är förstås tända.
 
Jag har haft fullt upp i veckan, men bara massa roligheter.
 
 I tisdags var jag och några kollegor ut och käkade efter jobbet och bowlade på O'learys
 
 
En alkoholfri jordgubbsdrink och bowling
På onsdagsmorgon klev jag på flyget till Sthlm vid 7-tiden för att göra min första arbetsdag på huvudkontoret. Som jag har skrivit tidigare så är jag så sjukt peppad för mina nya arbetsuppgifter och jag känner att det kommer bli en spännande höst i Sthlm. På min lediga tid försökte jag hinna uppleva huvudstaden.
Jag träffade en kompis över en middag och promenerade runt och njöt av Stockholmsenergin
 
 
Humlegården och Sergels torg
 
 
Sergelfontänen och Kungsträdgården
 
Landade i Umeå vid midnatt och jobbade här på kontoret idag.
 
Veckan har gått fort och jag ser fram emot helgen. Imorgon ska jag städa, tvätta och rensa garderober, dags att leta fram höstkläderna. Jo, det blir nog lite shopping av nya höstkläder också.
 
Nu: ta det lugnt...
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?