Välkommen till Umeå!

Nu har jag bott här i Umeå i två veckor och jag trivs över förväntan. Än så länge saknar jag inte Skellefteå överhuvudtaget. Jag har fått rutiner i min vardag och jag trivs otroligt bra i min lägenhet. För första gången på 1½ år känner jag att jag har tid att ta det lite lugnt och jag märker tydligt att jag nu har mer fritid än tidigare då jag pendlade 4 timmar varje dag. De få människor som jag känner här i Umeå försöker jag hitta på nånting med på helgerna.
 
Nu upptäckte jag dessutom att både Timrå IK och Sundsvalls hockey spelar i Allsvenskan, precis som Björklöven gör och jag bor ett stenkast från hockeyarenan. Det innebär att jag kan gå och titta på några hockeymatcher under hösten. Någon som känner för att följa?
 
Då jag inte känner särskilt många här än så efterlyser jag besök. Har ni vägarna förbi Umeå så hör av er, vi kan alltid ta en fika eller lunch. Eller vill du komma och bo här en hel helg så går det lika bra. Umeå är en trevlig stad värd att besöka, jag lovar!
 
Umeå
 
Nu: äta frukost i sängen
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?