Senaste veckan...

Då är det fredag igen och ikväll har jag varit på AW med några kollegor.,God mat och trevligt sällskap var precis vad jag behövde efter flera veckor hemma i soffan på fredagkvällarna.
 
Förra fredagen ställde jag ju in min bilresa till Skellefteå p.g.a snöovädret och körde upp på lördagen istället. Det tråkiga var att en kompis som skulle komma upp från Stockholm med flyg också fick ställa in sin resa p.g.a att de inte kunde landa i snöovädret.
 
Men vid 11-tiden på lördagen var jag framme i Skellefteå, efter en spännande bilresa där flera flockar med renar står stilla på E4an och funderar över livet (eller nått sånt) Renar på E4an är just nu ett stort problem och jag fick stanna flera gånger för dessa sega men fina djur. Väl i Skellefteå hann jag inte träffa alla som jag ville träffa men det blev en lunchdejt med Jessica vid vintersimmet i alla fall
 
Vimmelfotografen hittade oss i snöyran
 
Vintersim i Skellefteå
 
En kopp the hos Jessica efter några timmar ute på stan.
 
På kvällen blev det fest hemma hos Lisa, för min del blev det en fest utan chips, godis och alkohol. Cola zero var det festligaste jag fick. Vid 23 drog vi hela gänget till Brygg CC och dansade hela natten. Det var mycket folk ute och roligaste av allt var att jag mötte många av mina kompisar som inte är ute så ofta, dessutom var en gammal kompis från Enköping uppe och hälsade på så jag fick träffa många vänner som jag inte träffar så ofta.
 
Efter tre timmar på dansgolvet var det dags att åka hem, jag var chaufför och somnade på Lisas soffa klockan 5 på morgonen. Det innebar att jag sov bort söndagen och körde till Umeå när jag vaknade då jag ville köra när det var ljust ute, vill ju inte riskera att krocka med alla renar på E4.an
 
Nu är det alltså helg igen och jag ska faktiskt göra något som jag aldrig tidigare gjort... Skriver mer om det en annan dag. Nu ska jag ta en kopp the och några ägg, mitt obligatoriska kvällsmål.
 
Trevlig helg!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?