Nyårsafton!

Jag firade in det nya året hos Frida i Skellefteå. Det blev en lugn kväll med god mat och sällskapsspel. Men trött var jag, så vid tolvslaget ville jag helst bara gå och lägga mig men jag höll ut några timmar till ändå. Tyvärr tog jag inga bilder på vår goda middag men jag delar med mig av några andra bilder från nyårsafton.
 
Utsikten från mitt fönster på nyårsafton, 3 plusgrader och gröna gräsmattor i Umeå. Som tur var så låg det ett tunt snötäcke i Skellefteå där jag tillbringade kvällen.
 
Nyårsafton blev en lugn och mysig kväll, precis vad jag behövde.
På nyårsdagen åkte jag till Jessica för ytterliggare en lugn kväll i soffan med en godiskål. Innan jag åkte tillbaka till Umeå igår så blev det en liten runda på stan och ett kort besök hos Malin.
 
Idag har jag haft en helt oplanerad dag hemma. Jag började med att ta en lååång sovmorgon, tog sedan en kort promenad och efter lunch åkte jag till Ersboda och tittade lite i butiker. Hela eftermiddagen har jag legat i soffan och kollat på film. Jag har längtat efter en dag som denna i flera månader! Och imorgon kommer jag har ytterligare en lugn och oplanerad dag, ska bli så skönt! Jag är faktiskt ledig hela nästa vecka och börjar inte jobba förrän 11 januari.
 
Nu: snön faller ute men jag tänker sova!
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?