Första dagarna på semestern!

Jag har precis börjat min semester men har redan hunnit en hel del. Här är bilder från de senaste dagarna.

I söndags var det lite tråkigt väder så vi körde runt i Umeå och sökte Geocache. Stannade och fikade vid älven.

På måndag var det bättre väder så då åkte vi till havet och solade och badade i Norrmjöle hela dagen.

Norrmjöle havsbad

På tisdag åkte vi till Skellefteå där solen strålade så det blev en hel dag på Vitbergsbadet

På kvällen käkade vi middag vid Skellefteälven och senare på kvällen såg vi Petter på En Flotte.

Petter på En Flotte
Vacker kväll i Skellefteå
På väg hem

Igår började resan söderut och vi packade in allt i min lilla bil och körde mot Sundsvall. Vi stannade till vid Skuleberget och promenerade upp för det berget. Lika fantastisk utsikt som förra året.

Idag har vi solat och badat på Alnön. Känns fantastiskt att sommaren äntligen är här på riktigt.

Vacker dag på stranden
Avslutade dagen med en glass

Imorgon drar jag vidare till Fränsta och det fina vädret verkar hålla i sig så jag ser fram mot fler dagar på stranden.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?