Bilder från Midsommar 2016!

Midsommar 2016 är över och det har varit den varmaste och soligaste midsommarhelgen på många år. Jag har varit i Fränsta  hela helgen där vi har solat och badat varje dag. Jag hade letat fram min gamla systemkamera och har därför tagit mängder av bilder från helgen. Här kommer en hög med bilder
 
Jag åkte hem till Fränsta på torsdagkväll
 
Midsommarafton
Bella och jag började midsommaraftonen med att ta en joggingtur till Gissjö.
 
Gissjön i panorama-vinkel
 
Vid lunch åkte vi till Kälen på Medeltidsmarknad och midsommarfirande
 
 
Riddarspel i Kälen
Dans kring stången och picknick på filten.
 
På kvällen blev det sillmiddag och jordgubbstårta
 
Kastade gris efter middagen
 
Midsommardagen
 
Jag började dagen med att springa till Gissjö och resten av dagen solade vi och badade vi i Backetjärn
 
 
En hel dag med sol och bad
 
Grillning i stugan på lördagkväll
 
Spelade Crocket i stugan på kvällen
 
Promenerar ner till sjön för ett kvälldopp
 
Vacker kväll vid sjön
 
 
 
 
Sommarbilder från Gissjö
 
På söndagen lastade vi på gummibåten på biltaket och åkte till badet, solade och badade större delen av dagen.
 
Även måndagen var solig så jag hann ligga ett par timmar på stranden även den dagen innan det var dags att köra hem.
Solar i Backetjärn på måndagen
 
Körde hem till Umeå sent igår.
 
Så himla skönt med en varm och solig midsommar. Men nu har jag packat om min reväska och imorgon kör jag upp till Skellefteå för att gå på Stadsfesten. Yeey!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?