Basket, spa och chill

Det är söndagkväll och jag har haft en fantastisk helg.
De senaste helgerna har jag haft besök av kompisar från Skellefteå och den här helgen var det Jessicas tur att göra mig sällskap här i Umeå.
 
I fredags köpte vi biljetter till basketmatchen mellan Umeå och Jämtland, faktiskt första gången någonsin som jag var på en basketmatch. Det var himla roligt, trots att jag inte har någon större koll på reglerna. Men jag ska försöka gå på fler matcher framöver.
 
 
På lördag åkte vi till IKSU-spa och var där större delen av dagen. Träning, lunch, relax, bad, solning och vattenmassage hann vi med den dagen.
 
Jag och Jessica på spa
 
På kvällen drog vi till Guitars och käkade en god och välbehövlig middag. Jag som har ätit samma mat i 8 veckor har verkligen längtat efter bra restaurangmat och himla gott va det.
Högrevschilli på Guitars
 
Resten av lördagkvällen körde vi runt i Umeå och kollade läget. Det slutade med att vi hamnade på Ica maxi och köpte lite gott för kvällen
Lördagsgodis till Jessica och surdegsknäcke till mig.
 
Idag efter att Jessica drog hem till Skellefteå igen så har jag hunnit tvätta hela min garderob, lagt en ansiktsmask, lagat middag för kommande vecka och tränat. Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, ska snart kvällsfika innan det är dags att sova.
 
Jag har en rolig vecka att se fram emot. På tisdag blir det besök på Umevatoriet för att kolla på stjärnor, på onsdag är det körövning som vanligt och på torsdag kör jag ner till Sundsvall. På fredag åker vi till Stockholm för att kolla på Melodifestivalen live på Friends arena på lördagkväll. Full fart hela veckan alltså :)
 
Nu: koka te.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?