Sammanfattning Valborg

Det har gått två veckor sedan Valborg och jag har inte lagt ut några bilder från mitt firande så här kommer ett försenat inlägg från Valborg.
 
 
På lördagmorgon provade jag mammas gamla kläder från 70-talet. Hittade hennes brudklänning från 1974 som passade perfekt (nästan) På kvällen firade vi mammas födelsedag så jag slängde i ordning tårtan ovan.
 
 
Senare på kvällen samlade vi släkten och tände på majbrasan samt sjung in våren tillsammans.
 
Familjen Silwer mot familjen Sundholm spelar brännboll på sista april.
 
 
Vi hade besök av min kusin och hennes barn från Småland så på lördag åkte vi runt och kollade in Fränsta sevärdigheter. Ovan är utsikten från Getberget.
 
Kusin Åsa introducerade mig i Geocaching på Getberget, nu är jag fast.
 
Jag söker cache under Vikbron
 
  
Kollar läget och letar cache på Sveriges geografiska Mittpunkt, Flataklocken
 
Blåsippor fulla skogen i Gissjö
 
Rakel och Petrus kollar ut över Gissjön
 
Vackra Gissjön
 
Det var det...
Och nu är det helg igen och jag åker till Skellefteå imorgon!
 
Nu: kolla på Eurovision seminal 2 (Heja Australien!)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?