Umeå levererar!

Jag måste ju berätta om förra helgens äventyr innan det är dags för kommande helgs roligheter.

Sofie kom på besök i lördags. Vi började med att göra Ikea och Avion vilket tog längre tid än vi trodde. Men lite roligt hade vi ändå när vi släpade runt på Sofies femhundraelva Ikea möbler som hon skulle köpa.

Pizzabuffe fick det bli efter en heldag med shopping.

På kvällen var det dags för utgång på Rex, första besöket där för min del men troligtvis inte sista.

Sofie och jag redo för en natt på stan

Som vanligt stod vi hela kvällen på dansgolvet och tro det eller ej men den låt som jag har väntat på att Brygg CC i Skellefteå ska spela hela denna sommar, den spelades av denna DJ här i Umeå. Tänk att jag var tvungen att gå ut i denna stad för att dansa till min favvolåt, det gjorde min kväll!

På söndagmorgon blev det lyxig frukost framför TV. n. En galet roligt helg här i Umeå.

På måndag fick jag också finbesök från Skellefteå. Då kom Lisa hit och det blev restaurangbesök och häng i Skejtparken.

Igår var jag ner till Stockholm på utbildning. Som vanligt stannade jag kvar lite längre på kvällen för att samla lite energi.

Flyg mot Stockholm

Nu ikväll har jag varit på AW med jobbet. Musikquiz och god mat stod på schemat.

Imorgon är det fredag igen och jag ser återigen fram emot en helg med besök från Skellefteå.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?