Vårvintern, Stockholm och Mello!

Halva mars har gått och jag har hunnit med en hel del den senaste veckan.


Förra helgen var det dags för Mellofinal med onsdagsgänget. Vi käkade på Harriets innan vi samlades hos Sara för att se finalen.


Carole tippade bäst av oss alla och fick en fin Eurovision bok i vinst. Jag hade inte ett enda rätt på min tippning...

Jag höll ju på Jon-Henrik förståss men Robins låt är ju helt okej den med. Nu har vi i onsdagsgänget börjat nedräkningen till Eurovision 😊

I tisdags påbörjade jag en utbildning i Stockholm. Den kommer pågå hela året och det känns enormt roligt och spännande.

Nu vid första utbildningstillfället bodde jag på Yasuragi i Nacka. Härligt ställe och jag passade på att testa det japanska badet på kvällen.

i Stockholm var det verkligen vår men här i Umeå är det en fantastisk vårvinter just nu. Förra helgen tog jag en promenad vid Nydalasjön och det var enormt härligt 


Den här helgen har jag haft besök, mer om det i nästa inlägg.


Nu: ut på långpromenad i vårsolen.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?