Onsdsgsgäng, besök och kyla!

Vilken vecka det här varit, känns som jag hunnit massor.


I onsdags efter jobbet mötte jag upp tjejgänget och vi intog middagen på en uteservering. Riktigt härligt även om det fortfarande är ganska kallt i luften. Vi hann även med dart och shuffleboard 


I torsdag var det röd dag och jag var ledig från jobbet så jag passade på att genomföra ett triathlon. Jag gjorde det ett par gånger förra året och kände att nu var det dags igen. Jag lyckades förbättra tiden med 15 minuter, mycket tack vare crawl-kursen. Simningen gick riktigt bra denna gång.


I fredags fick jag besök av mamma och pappa. Tyvärr har vädret inte varit det bästa, kallt och regnigt så vi har mest varit hemma. Men en liten runda på stan och promenad runt Umeå blev det i alla fall.


Idag är det morsdag och jag kunde uppvakta mamma när hon ändå var här på besök.


Trevligt med besök denna helg.

Däremot är inte vädret lika trevligt. Snart är maj slut och första halvan av månaden snöade och regnade det. De senaste veckorna har solen tittat fram men termometern kryper sig bara upp till ca. 15 grader. Riktigt kallt och tråkigt. Träden slår långsamt ut men det dröjer nog några veckor till häggen blommar och de brukar stå i full blom just nu. Det mest provocerande med det här är att södra Sverige har +30 grader och högsommarvärme. Jag bor på fel plats, det är bara så...
Nästa vecka väntar en liten utlandsresa, ser fram emot det enormt! :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?