15 oktober!

Söndagen den 15 oktober och jag slappar i soffan efter en rolig helg.

Ska bjuda på bilder från senaste veckorna.

För två veckor sedan fick jag plötsligt feber och tog ut en sjukdag från jobbet för första gången på 7 år. Som tur var hade jag bara feber och ingen förkylning. Så efter 2 dagar med 38.6 i feber så mådde jag bra igen vilket var himla tur då jag fick besök av storasyster med familj.

Så förra helgen firade vi Nigerias nationaldag. Det var mycket annorlunda mat och afrikansk dans. Jag provade att äta ko-mage vilket var bland det äckligaste jag ätit. Som tur är fanns det mycket god mat där.


Tidigare i veckan var jag i Sthlm med jobbet, var på konferens med flera intressanta föreläsningar på Stockholms mässan.


Igår var det lördag och några Skelleftevänner kom hit till Umeå. Vi har haft en otroligt trevlig helg. Vi har shoppat, ätit och spelat Boule och shuffleboard. De bodde på hotell så i morse mötte jag upp dem på hotellet för hotellfrukost.

Senaste veckan har faktiskt solen tittat fram här i Umeå ett par gånger, annars har det varit en riktigt regnig höst. Hoppas solen fortsätter att visa sig nästa vecka.


Nu: sova!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?