Påsken 2018!

Förra helgen var det påsk och jag fick besök av Carro, Simon, Stina och mamma o pappa. Då det var första gången på 10 år som lillsyrran var här och hälsade på mig så kändes det extra roligt.

Helgen bjöd på strålande sol alla dagar och då vi fortfarande har sjukt mycket snö för denna årstid så blev det att hålla till ute på dagarna. På lördag grillade vi på Nydala, promenerade på isen och på söndag grillade vi på Bölesholmarna. Här är bilder från helgen.






















En himla mysig och rolig helg! Är så glad att jag har denna stora lägenhet så alla fick plats utan problem. 

Den här helgen har jag inga stora planer, ska tvätta och packa. De kommande tre veckorna har jag planerade resor till Bryssel, Stockholm och Fränsta. Fullt upp resten av april med andra ord :)




NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?