Det är ju sommar och Livet leker!

Det är över en månad sedan jag uppdaterade bloggen. Känner därför att det är dags för ett nytt inlägg för att sammanfatta juni 2018.

Den här försommaren har varit helt fantastisk, underbart väder och häng med vänner. För första gången på många många år känner jag att jag har tagit till vara på denna försommar.

Det har blivit många spontana möten nere vid älven i solen som har lett till roliga samtal, fika, öl på uteserveringar, djupa diskussioner och mycket skratt. Jag älskar verkligen att träffa nya människor och denna sommar har jag fått chansen att träffa många nya vänner. Livet leker just nu och jag njuter varje dag!

Men det har inte bara varit roligt, några bakslag och tråkiga nyheter har jag också fått tagit del av de senaste veckorna. Livet är verkligen upp och ner men samtidigt påminns man om att faktiskt leva här och nu.

Förutom att träffa massa nya bekantskaper så har jag även hunnit fira Midsommar i Sundsvall och varit på Stadsfesten i Skellefteå. Jag har spelat minigolf med Onsdagsgänget, varit på nattclub med Sofie och nattbadat med Jessica. Dessutom pågår Fotbolls-VM så det blir en hel del fotbollstittande.

Här kommer lite bilder från senaste månaden.



Idag börjar jag min semester. Bilen är fullpackad och jag drar till Sundsvall om några timmar. Ska försöka uppdatera lite oftare under semestern.

Trevlig sommar! 🤗








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?