Veckan som gick..

Det har varit full fart den här veckan. I måndags efter jobbet tog jag ett tåg till Sundsvall. Besökte min systers familj några dagar. Passade på att shoppa på IKEA, lite saker till min lägenhet och hittade även lite saker på second hand. Känns så otroligt roligt att få köpa saker till ett hem, det är ju 1½ år sedan jag gjorde det senast.
 
I onsdags var jag på ansiktsbehandling på Södra Berget i Sundsvall. Spaavdelningen på hotell Södra Berget rekommenderar jag verkligen. Fantastisk utsikt, mysig spaavdelning och många behandlingar att välja mellan. Nästa gång blir det en spaweekend istället för en liten behandling. Skönt var det iallafall.
På spa...
 
I onsdags åkte jag vidare till Fränsta. Där plockade jag ihop mina kläder som förvarats där i 1 år, rensade och sorterade bort trasiga och gamla kläder.
 
Igår firade jag även min 31-årsdag. Nej, det blev inget stort firande, tårta på säng, sång och paket, resten av dagen blev lugn. Vid 17.30 på min födelsedag satte jag mig på ett tåg mot Sthlm igen... så inga festligheter direkt.
Födelsedagsfika på sängen :)
 
Normalt älskar jag att fira min födelsedag, jag älskar att planera bakning, göra tårtor och framförallt att bjuda hem vänner, nära och kära på ett rejält födelsedagsfika. De senaste två födelsedagarna har inte jag haft möjlighet att fira min födelsedag på det här sättet. Tvärtom, mina vänner och familj har fått bjuda mig på fika istället, vilket jag är otroligt Tacksam för... men i min värld är det fel. Det är jag som ska bjuda på fika när jag fyller år!
 
Jag längtar till min 32-årsdag redan nu, gissa om det blir födelsedagsfika hos mig då?! Rejält blir det, jag har ju två födelsedagar att ta igen nu ;)
 
 


 AnnaSmyckeform

En försenad fika när du fått lägenheten tycker jag du ska passa på att ha :)



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se



 Fredrik

Vilken underbar upplevelse det låter som att ni har haft. Skulle du kunna tänka dig att berätta om den i en kommentar på vår sida SpaResorts (http://www.sparesorts.se) så att ändå fler kan få ta del av den? Och förhoppningsvis få det lika härligt :)

Södra Berget Spa hittar du här: http://sparesorts.se/2013/09/30/sodra-berget-hotell-resort-2/



URL: http://sparesorts.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?