Sista dagen på 2013!

Det hör ju till att man ska sammanfatta året som gått så här sista dagen på året. Normalt brukar jag bläddra genom min blogg  på nyårsafton, men det har jag inte gjort i år.
Däremot så har jag letat igen min lista som jag skrev i slutet av 2012. Det är ingen lista som jag har publicerat här, utan den finns gömd på hemligt ställe. På listan hade jag skrivit 10 önskningar och mål för mitt kommande år. Det här med nyårslöften tycker jag känns lite uttjatat och omodernt så förra året började jag helt enkelt skriva ner mål inför det kommande året.
 
Det är häftigt att se hur många av mina önskningar och mål som har uppfyllts.
 
Det absolut bästa med 2013 är förstås att jag äntligen har fått en egen lägenhet  efter att ha bott inneboende i 1½ år. Jag älskar verkligen mitt hem och är så tacksam för min lägenhet.
 
Men även fler mål på listan har uppnåtts. För ett år sedan låg jag inne med gipsad fot och jag insåg då hur viktigt det är att ha en frisk, fungerande kropp. Och iår har jag varit fullt frisk hela året, knappt varit förkyld faktiskt, dessutom är min fot nästan helt återställd (dock inte samma rörlighet som tidigare)
 
Det är några önskningar på min lista som inte uppnåddes i år, men som tur är kommer det ett nytt år snart då jag kommer fortsätta att kämpa för att nå mina uppsatta mål. Och självklart kommer det några nya önskningar och mål på listan...
 
Att Mitt 2013 har varit så mycket bättre än 2012 är det inget snack om. Men jag är helt övertygad om att 2014 kommer bli ännu bättre.... 14 är ju mitt lyckotal dessutom. Ser fram emot det kommande året!
 
Nu har det blivit dags för mig att hoppa i nyårsblåsan inför kvällen
 
GOTT NYTT ÅR mina vänner!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?