Den här veckan har jag....

....hunnit med mycket. Träffat några gamla vänner, solat och badat, varit på konserter, jobbat och tränat.
Jag gör väl en veckosammanfattning.
 
Förra söndagen
Underbara dag och jag låg 5 timmar på stranden och tog årets första bad i sjön. På kvällen åkte jag till Kista och shoppade.
 
  
 
Måndag
Vanlig dag, jobb och träning.
 
Tisdag
Efter jobbet mötte jag upp en gammal klasskompis från universitets-tiden. Vi hade inte setts på ca. 2 år så vi hade lite att prata om.
 
Onsdag
Whitesnake spelade på Grönans Stora scen och självklart stannade jag kvar på arbetsplatsen efter jag slutat jobba. Helt okej konsert, men jag drog hem så snart de hade spelat deras hit "Here i go again on my own"
  
Galet mycket folk var det och såg Whitesnake på Grönan i onsdags.
 
Torsdag- nationaldag
Den dagen fick ju ett helt eget blogginlägg, så ni vet ju redan vad jag gjorde då.
 
Fredag
Efter en intensiv arbetsdag stannade jag kvar på Grönan och såg 3 Doors Down spela på kvällen. Den konserten var så galet bra, så det skriver jag mer om i nästa blogginlägg.
 
Lördag
Strålande dag så klockan 10.30 låg jag på stranden, sol, bad och slapp.
På kvällen åkte jag in till stan, mötte upp Ida, en Grönankompis från förra säsongen. Vi hamnade på T.G.I Fridays uteservering  i Kungsträdgården. Vi drack sommardrinkar och snackade bort hela kvällen. Mycket att prata om när man inte träffats under en hel vinter. Hur trevligt som helst!
 
Caipirinha på T.G.I Fridays uteservering denna härliga sommarkväll.
 
Idag är det söndag och veckan är slut. Jag har haft en riktig fixar dag. Åska, blixtrar och ösregn mitt på dagen gjorde denna dag till den perfekta innedagen. Jag har tvättat, städat, fixat naglar och tånaglar. Nu ska jag slänga i lite hårfärg i håret oxå.
 
Kommande veckan blir minst lika rolig som denna, har roliga saker inplanerad både tisdag, onsdag och torsdag.
Sa jag att jag älskar Stockholmslivet och njuter av att vara här varje dag, varje sekund?!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?