Jag sitter här och skrattar lite...

Jag sitter just nu på nattåget till Bastuträsk. Hoppade på tåget i Sthlm kl. 18.22 och är framme i Skellefteå kl. 9.45 imorgon. Japp, resan tar 15 timmar! Jag har dessutom valt sittplats, just det, sittplats!
 
Jag kan inte låta bli att skratta lite åt mitt knasiga val av plats. Varför väljer man sittplats när man ska åka en hel natt? Dumhet? -kan vara.... Men jag är så konstig att jag ser fram emot dessa idiotiska tågresor. Jo, det är sant! Att välja att sitta en hel natt och sedan partaja hårt på en 30-årsfest, det ser jag som en utmaning i livet. Komme jag klara av att sova sittandes? Kommer jag orka med en stor fest efter resan? Lyckas jag, så anser jag mig ha lyckats med min (dumma) utmaning.
 
Det här med bekvämlighet har aldrig varit min grej riktigt, konstiga utmaningar och ide'er gör livet bara mer spännande enligt mig. Jag inser att jag har ett jobbigt dygn framför mig, men inte stressar jag upp mig över det. Sitter bara här och ler åt mina dumma utmaningar som jag sätter upp åt mig själv.
 
Vi får väl se om jag fortfarande skrattar åt mig själv kl. 6 imorgonbitti.....





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?