Jag skulle vara energilös utan Musik!

Musik är en otroligt viktig ingrediens i mitt Liv.
Jag skapade ett stort musikintresse redan som 13-åring, då jag satt bänkad framför MTV (ja, då spelades det musik på MTV) från morgon till kväll. Jag hade stenkoll på alla världens topplistor i mitten av 1990-talet. Mitt intresse var så stort att jag t.o.m valde att gå en 3-årig universitetutbildning med musikinriktning (Music marketing & Management) och har examen inom det.
 
Men de senaste 10 åren har jag lagt mindre och mindre tid på musik, jag har inte prioriterat att följa med på vad som som händer på försäljningslistorna.
 
Tills nu.
Jag lyssnar på musik ständigt, på väg till jobbet, när jag bloggar, när jag joggar, när jag äter, när jag tränar. Just nu finns det sååå mycket bra musik som bara fyller mig med energi. Jag kan inte sluta lyssna på musik! Jag söker efter nya band och nya artister, jag kollar vad som spelas i USA och England och jag hittar nya favoritlåtar hela tiden.
 
Det är låtar som fyller mig med energi, låtar som gör mig glad... och låtar som får mig att känna mig osynlig. Jo, det är sant! När jag går på stan, lyssnar på mina favvolåtar och höjer volymen till max så känner jag mig osynlig, som om det bara är jag och musiken... och jag bara går där, ler och njuter!
 
En av alla låtar som ger mig energi just nu och som jag lyssnar på om och om igen är denna:
 
 
Kommer nog bjuda på fler favvolåtar framöver.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?