Nedräkningen äntligen slut!

Enda sedan i oktober när jag flyttade tillbaka till Skellefteå så har min vän Emelie och jag haft nedräkning tills vi kommer ses nästa gång. Planen var att hon skulle komma och hälsa på mig så snart jag fick en lägenhet i Skell... men jag fick ju ingen lägenhet där. Sedan januari, när det blev klart att jag flyttar till Stockholm igen, så har vi haft nedräkning, peppat och taggat inför sommaren. De senaste dagarna har vi skickats "tagga-SMS" till varandra. Har man inte pratat på 7 månader så har man himla mycket att prata om...
 
Men ikväll fick vi äntligen en helkväll tillsammans, en himla trevlig kväll med god mat och mycket surr.
 
 
Kvällens middag intogs på Kryddhyllan (Grönan) med Emelie. (Nej, jag är inte så blek, det är kvällssolen som får mig att lysa så...)
 
Emelie och jag taggar för den roligaste sommaren någonsin! Och är det någon som kan det här med att tagga och peppa, så är det just Emelie. :)
 
Nu: Sova!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?