Helg

 Lördagkväll och jag sitter i soffan och väntar på "Så mycket bättre". Jag har en ganska lugn helg. I går blev det en fika på stan med en kompis och på kvällen gjorde jag mitt första pass i receptionen på Friskis & Svettis. Två timmar varje fredagkväll kommer jag "jobba" i receptionen på Friskis och det känns hur roligt som helst!
 
Idag har jag varit på en nagelterapeut-träff. Besökte en salong, träffade andra terapeuter, fick inspiration, testa nya gelématerial o.s.v. Jag fick även en mallad stilettonagel, då det inte är något som jag har lärt mig tidigare så var det roligt att se hur man gör sånna. Så nu har jag en skiitsnygg stilettonagel på ett finger. Det är verkligen supersnyggt, men inte så praktiskt... får se hur länge det tar innan jag bryter av den..
 
Jag passade även på att testa det nya märket Brillbird, alltid lika roligt att testa nya gelémärken.
 
Ikväll slängde jag ihop en plåt med cookies. Jag är ju mer av ett kakmonster än en godisgris och eftersom jag ska tillbringa lördagkvällen här i soffan så vill jag förstås ha "cookies & milk". Jag testade ett nytt recept och kom på idén att använda Marabou saltlakrits i dem. Har inte hunnit smaka nån än, men jag hoppas de är goda, isåfall lägger jag ut receptet en annan dag.
 
Cookies med Marabou saltlakrits
 
Imorgon får jag besök av en kompis på förmiddagen, annars inga planer.
En lugn och skön helg helt enkelt, nästa helg blir det mer drag för då ska jag ha inflyttningsfest! Yeey!
 
Nu: Så mycket bättre
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?