Skojig helg!

Det har varit en rolig helg tillsammans med kompisar. I fredags var malin och Jessica här, vi käkade middag och spelade sällskapsspel, nämligen Geni. Hur roligt som helst! Mycket skratt gjorde att det tog över 4 timmar för oss att få fram en vinnare (eller så berodde det på okunskap helt enkelt...) Fler spelkvällar blir det garanterat i höst.
 
Igår hängde jag hemma hos Jessica, skönsång och ukulele-spelande sysslade vi med hela kvällen. Så roligt att jag nästan blir sugen på att köpa en ukulele själv :)
 
Jessica imponerade på sin nya fina ukulele 
 
 
Det slutade med att vi drog på Verandan, där det var Halloween-tema och sjukt mycket folk! Vi var inte utklädda men vi hade en rolig kväll på dansgolvet tillsammans med alla möjliga konstiga hallowenkostymer,
 
Efter natta-mat på Kungsgrillen hittade jag hem vid 3.30 imorse. Rolig kväll, som ledde till en lite seg dag idag. Men en promenad och ommålning av en byrå har jag hunnit med idag :)
Imorgon ser jag fram emot en lunch på stan med Therese. Yeey!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?