"... att alla här på jorden känner frid ikväll, när vi firar jul igen..."

Att jag älskar julen är ingen hemlighet.
Jag börjar lyssna på julmusik lite väl tidigt tycker de flesta. Och just nu lyssnar jag på julmusik hela tiden, dygnet runt.
Förra veckan hörde jag en ny jullåt, "En afton i december" med Sherley Clamp. Den är fantastisk och just nu lyssnar jag på den typ hela tiden. Gå genast in på Spotify och lyssna om ni inte hört den än.
Efter att jag hade hört den här låten första gången så bestämde jag mig för att skänka mer gåvor till välgörenhet den här julen.
 
Fr.o.m idag och fram till julafton ska jag skänka pengar/gåvor varje dag till olika organisationer och människor som behöver det. Jag började idag med att lägga en julklapp under granen på Scandic här i Skellefteå. Julklapparna som läggs där kommer att ges till barn som troligtvis inte skulle få några julklappar annars. Imorgon är sista chansen att lägga julklappar under granen, så om du har möjlighet så gö det du också. Läs mer här, Men som sagt, sista dagen är imorgon, onsdag.
 
Då vi i min familj inte ger julklappar till varandra längre så känns det helt rätt att lägga de pengarna till människor som behöver det bättre än mig.
 
Det låg många klappar under granen på Scandic





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?