Mot Umeå!

Sitter och väntar på att klockan ska slå 13.00. Ska ta en buss till Umeå där en anställningsintervju kommer ske senare idag.
Jag har varit arbetslös i drygt tre månader och varit på flera intervjuer under den här perioden, däremot brukar jag aldrig skriva om det här på bloggen. Brukar känna att jag lägger en press på mig själv om jag berättar om mina anställningsintervjuer för alla. Men av någon konstig anledning känner jag att jag inte kommer få det här jobbet (heller) vilket gör att jag heller inte känner någon press överhuvudtaget... Däremot HOPPAS jag verkligen att jag får det.
 
Idag är det alltså dags för årets första intervju, vilket känns roligt. Ja, jag gillar att gå på anställningsintervjuer och prata om mig själv i 1 timme :)
 
Så håll tummarna idag!


 Mirjam Neuman

LYCKA TILL!!!/Mirjam



URL: http://bymirjam.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?