Nej, jag kan inte se vilka som läser min blogg.

Det händer att jag får frågan om jag kan se vilka som läser min blogg. Jag vet att många som läser bloggar tycker att det känns som om man "tjuvläser" om en persons liv och just därför vill de inte att det ska synas att de har varit in och läst bloggen. Men svaret är nej, jag kan inte se vilka som har varit in och läst på min blogg. Jag kan se hur många läsare jag har, men jag kan inte se vilka läsarna är. Om du däremot väljer att lämna en kommentar, så ser jag förstås vem det är.
 
Så fortsätt att läsa min blogg i "smyg" om du vill, bara roligt att se att det finns folk som faktiskt vill läsa om mig och mitt, just nu ganska ospännande liv!
 
Trevlig måndag kära bloggläsare!


 Veronica

Hej S! Jag är en av alla som läser din blogg. Snubbla in på den när jag letade recept på nått jag skulle baka en gång i tiden. Det var innan du flyttade till Stockholm. Vi bor mååååååånga mil ifrån varandra.
//veronica

Svar: Roligt att du har hittat till min blogg. Jag vet att många uppskattar mina recept och jag har som mål att publicera fler recept. Jag förstår att det är framförallt det som drar läsarna hit.//Sofie
Sofie Silwer



URL:



 Veronica

Åh ta det inte så, du skriver om mycket annat roligt och läsvärt. Det har varit jätteroligt å få hänga med dej till Stockholm och vara med å se när du inrett nya lägenheten. Ibland när man tycker att man själv lever ett lite inte så händelserikt liv så är det kul å få vidga vyerna med hjälp av ngn annan. Så tack för tripp till Stockholm å "Norrland" (som jag kallar allt norr om Karlstad typ)!
//veronica

Svar: Tack, roligt att du gillar att läsa om det jag skriver! :)
Sofie Silwer



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?