Torsdag och jag fixar lite saker...

Idag har jag en hemmafixardag. Det behövs efter flera dagar på rymmen... jag lyckas fylla mina arbetslösa dagar med massa roligheter kan jag lova. Idag avbokade jag ett besök hos kompis, så att jag kunde ägna lite tid åt att söka arbeten. Så hela förmiddagen idag har jag suttit vid datorn. Passar även på att rensa upp och städa lite i lägenheten när jag ändå är hemma. Om jag hinner ska jag göra om mina julnaglar som jag nu har haft i 5 veckor också... Ikväll blir det träning och besök hos kompis (som vanligt)
 
Ja, full fart är det men jag läääängtar efter ett heltidsarbete. Som vanligt har jag några arbeten på gång och intervjuer inbokade... vi får väl se om jag snubblar på mållinjen även denna gång eller om det är min tur nu. Visst håller ni tummarna?!
Än så länge håller jag humöret uppe, men jag vill påminna er alla om att tipsa mig om arbeten om ni ser något som skulle passa mig. Enda kravet jag har att det är ett arbete på mer än 20tim/v...
 
Nu: diska och dammsuga





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?