"...som att inte trivas i staden som man bor i, men aldrig ta sig därifrån..."

Sommaren flyger förbi (som alltid) och jag försöker hinna göra så mycket som jag kan och orkar.
Igår spelade Melissa Horn på Folkparken i Skellefteå och vi var ett litet gäng som gick dit. Melissa Horn är en artist som jag har lyssnat väldigt mycket på, är det någon som kan uttrycka sina känslor i musik och ord så är det hon... och jag känner igen mig i många av hennes textrader (t.ex. den rad som ni ser i min rubrik ovan) Jag har sett henne live ett par gånger tidigare och hon är alltid lika bra.
Det blev en mysig sommarkväll i gräset på Folkparken igår och kvällen slutade på Bishops. Perfekt sista kväll i Skellefteå. 2 timmars sömn blev det innan jag släpade min stora resväska till bussen imorse och åkte till jobbet i Umeå. Nu är jag på väg till södra Sverige och återvänder upp till Skellefteå om ca. 2-3 veckor. Kommer bli några roliga veckor runt om i landet tror jag!
Äntligen har jag också semester!
 

Melissa Horn på utomhusscenen, Folkparken Skelleteå
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?