"...Don't want to close my eyes, I don't want to fall asleep... And I don't want to miss a thing..."

Jag har just nu sömnsvårigheter, svåra sömnsvårigheter.
Och nej, det beror inte på stress, ångest eller andra jobbiga saker.
Det är precis tvärtom!
Mina sömnsvårigheter beror på enormt mycket energi och stor livsglädje.
Varför måste man sova när man kan vara ute och ha roligt med kompisar dessa fina sommarkvällar?
Sova är just nu för mig ett ont måste, jag vill verkligen inte sova.
Jag vill vara ute i kvällssolen och bara njuta, ta långa promenader med kompisar, åka inlines, sitta på uteserveringar... bara vara och njuta av den här årstiden.
 
Dessutom är jag så full av energi att det är omöjligt att somna på kvällarna. Hur roligt är det egentligen att gå och sova klockan 22.00 när solen fortfarande lyser in genom fönstret? Jag vaknar 117 ggr varje natt med en förhoppning om att en ny dag är här.
 
Det låter kanske konstigt men när min klocka ringer klockan 5.00 varje morgon så vaknar jag med ett leende, för det betyder att jag har en ny dag framför mig som jag kan njuta av.
 
Just nu tycker jag att det absolut tråkigaste som finns är att sova!
 
Med det sagt säger jag God natt!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?