"... I had a picture of you in my mind..."

Minns ni det här inlägget som jag skrev för 1½  år sedan på min gamla blogg?!
 
Jag hade hittat en tavla som jag bara älskade, men hade varken egen lägenhet eller inkomst så därför kändes det som ett lite onödigt köp just då.
 
Jag har inte glömt den tavlan och jag har försökt få tag på den nu när jag bor i egen lägenhet.
Precis innan jul så hörde en bekant av sig till mig. Hon hade köpt tavlan för en tid sedan och ville nu sälja den.
Efter lite om och men så köpte jag tavlan och för en månad sedan levererades den till mig från Uppsala.
 
Jag älskar denna tavla lika mycket nu som när jag såg den första gången för 1½ år sedan.
Den här tavlan är så mycket "jag"- Stockholm, Sergels torg, Gröna Lund, och växter, dessutom heter tavlan "Stark".
 
 Tavlan "Stark" , konstnär Camilla Edfors, hänger äntligen på en vägg hos mig
 
 


 Elizabeth

Tavlan är bara du Sofie!

Svar: Är så glad att jag fick köpa den av dig! :)
Sofie Silwer



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?