Längtar till den stora vårstädningen

Jag har ju varit kattvakt i 2 månader, men för två veckor sedan flyttade de hem till sin ägare igen.
Sedan dess har jag inte varit hemma nått i min lägenhet. Men jag vet att hela lägenheten är täckt av kattpäls och jag vet att det var länge sedan jag städade ordentligt.
 
I flera flera veckor har jag längtat efter att få göra en rejäl storstädning, jag har laddat upp med skurborste och rengöringsmedel i mängder. Alla tyger ska tvättas och lägenheten ska vädras. Hela den kommande helgen ska jag ägna mig åt storstädning och jag längtar! Tänk att det kan vara så roligt att städa.
 
Det ska bli vår i lägenheten, ljusa gardiner ska sättas upp och tulpaner ska köpas. Kommer ha Skellefteås renaste lägenhet på söndag. Imorgon blir det en liten shoppingrunds på Lagerhouse för att hitta lite ny vårinredning till hemmet.
 
Men nu ska jag sova!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?