Nästa helg då...

 Klockan står på 18.47 och för första gången den här helgen har jag satt mig i soffan.
Helgen har varit.... mestadels bra, men även lite jobbig.
I fredags när jag kom hem från jobbet stressade jag iväg till en kompis i Bergsbyn, det blev en trevlig kväll som avslutades på Club 27.
 
Lördagförmiddag blev det en långpromenad i solen med Lisa och sedan intog vi årets första lunch utomhus, nere vid älven. Soligt men lite kallt. Efter en kort runda på stan så var det dags att förbereda sig för lördagens födelsdagsfirande.
 
Lördagkvällen tillbringades i en festlokal utanför stan där vi firade en nybliven 30-åring och en 28-åring. En trevlig kväll med många nya ansikten, lite musiktävlingar och mycket surr. Kvällen avslutades på Verandan.
 
Idag har jag förberett mig inför kommande vecka (som jag alltid gör på söndagar). Tvättat, städat, handlat och gjort lunchlådor för kommande vecka. Har även hunnit med en fika i stan med en kompis.
 
Fullfart hela helgen, som vanligt, men nu har jag äntligen satt mig i soffan och tänker slappa en timme innan jag ska sova. Klockan ringer 4.40 imorgon så min plan är att lägga mig redan klockan 20... (får se hur det går)
 
Nästa helg funderar jag på att låsa in mig i lägenheten och bara ta det lugnt. Skulle behöva rensa i lådor, garderober och förråd, rensa bort alla vinterkläder och så... Längtar redan till nästa helg...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?