Senaste nytt i Mitt Liv

Det har blivit dax för en liten uppdatering nu.
Det händer mycket i mitt liv och jag tar mig inte tid till att blogga så ofta.
Fram tills igår så pendlade jag till Umeå varje dag. Som jag skrivit tidigare så har det lett till att jag inte har haft nån fritid. Men fr.o.m igår så hyr jag ett litet rum i en lägenhet i Umeå och plötsligt så har jag ju faktiskt tid att göra saker på kvällarna.
 
Idag har jag hunnit att klippa mig, shoppat lite och tränat efter jobbet. Och nu har jag t.o.m tid att blogga. 4 timmarextra får jag per dag nu att göra vad jag vill med. Känns så skönt!
 
Rummet jag hyr ligger i centrala Umeå och bara 10 min promend från mitt jobb. Det är omöblerat och jag har bara slängt in en luftmadrass på golvet som jag sover på. Väldigt enkelt boende med andra ord. Ingen TV och ingen dator gör att jag får användning av min surfplatta som har legat och dammat i en låda länge. Så fr.o.m nu så kommer jag nog blogga en hel del på kvällarna när jag ligger på min luftmadrass i Umeå.
 
Bara för att jag har en sovplats här i Umeå så betyder det inte att jag kommer vara fast här på veckorna. Vill nån i Skellefteå hitta på något nån kväll eller om nån kanske t.o.m saknar mig däruppe så har jag ett busskort så jag kan ta första bussen hem till Skellefteå.
 
Det var senaste nytt från mig.
Nu: sova





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?