Bilder från Jönköping

Nu sitter jag på Arlanda, på väg hem till Skellefteå. Lämnade Jönköping kl. 7 imorse och ankommer Skellefteå kl. 16.
Har haft 4 härliga dagar i Jönköping. Det har varit fantastiskt väder, 30 grader varmt och sol, så det känns ju sådär att lämna sommarvärmen och åka till ett regnigt Skellefteå. 
 
Bjuder på några bilder från de senaste dagarna 
I söndags låg vi på stranden större delen av dagen och badade i Vättern. På kvällen grillade vi och satt ute och njöt i kvällssolen
 
Igår var det lite molnigt så då passade jag på att strosa på Jönköpings gator
 
Och imorse lämnade jag ett soligt Jönköping.
 
Nu ska jag vara hemma i ett dygn innan mitt resande fortsätter. Och det är bara två veckor kvar till jag åker ner till Jönköping igen.
 
Nu: köpa en glass och vänta på mitt flyg 


 rememberthiis.blogg.se

Härligt :D



URL: http://rememberthiis.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?