Fredag, lördag och söndag- en helg som jag kommer komma ihåg länge!

Den här helgen som precis har passerat har varit den roligaste helgen på väldigt länge. När jag skulle sova igår så kunde jag inte riktigt sluta le och jag kände att jag var full av energi. Tänk om alla helger kunde vara som denna.
 
I fredags vid lunch landade allas vår favorit-Stockholmare, Fredrik, här i Skellefteå.
Jag och Jessica valde att ta emot honom på flygplatsen med ballonger och flaggor. Det var startskottet på denna helg.
 
Välkomnandet av Fredrik på flygplatsen.
 
 
 

Vi drog direkt till Furuögrund där vi åt räkmackor i solen
 
 
och åt glass på bryggan
 
På eftermiddagen solade vi på Jessicas balkong innan vi drog in till Trästockfestivalen
 
 
Såg flera riktigt bra spelningar bl.a. Pernilla Andersson. Men absolut bäst var Panda Da Panda, stämningen var på topp!
 
På lördagsmorgon möttes vi upp för brunch på Brygg Café vid älven. Det kändes väldigt lyxigt och det blev en lååång brunch och möten med nya bekantskaper. Mycket trevligt!
 
På lördagseftermiddag mötte jag upp Fredrik och hans f.d kollega Johan på Bishop där middagen intogs. Senare drog vi till Lisas förfest där det blev en hård kamp i biljardspelandet.
 
Kvällen slutade på Brygg CC's dansgolv, där vi dansade till de slängde ut oss. En obligatorisk langos på Trästocksområdet hann vi också med efter det.
 
På söndagsmorgon blev det en favorit i repris, brunch på Café Brygg.
 
Fredrik och Lisa på mitt nya favoritställe i Skellefteå, Brygg Café
 
 
  
Frida serverade oss frukosten som vi intog samtidigt som viktig information delades mellan Lisa och Fredrik
Efter brunchen gick vi till den nyöppnade glassbaren (Västerbottenost-glassen rekommenderas av mig)
God glass
Efter glassätande blev det slapp i solen i Stadsparken.
 
Innan Fredrik drog tillbaka till Stockholm på söndagskväll hann vi med en sista middag på Bishop
 
Vid 20.30 tiden drog jag och Lisa till Falkan för ett kvällsdopp.
 
Senare på kvällen kom Reema förbi och det blev slapp i min soffa. Helgen avslutade vid midnatt med nattamat från MAX
 
I min värld kan inte en helg bli bättre än så här, den hade allt- god mat, bra livespelningar, sol, nattclub, nya bekantskaper, kvällsdopp, glass och framförallt sällskap med världens skönaste människor!
Älskar Livet!
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?