Carola, bilkörning och slalom

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera bloggen och jag skyller det på andra prioriteringar.
Men nu tänker jag dela med mig av lite bilder från helgen.
Jag tog ett tåg till Sundsvall i torsdags.
Jag och Marie började kvällen med att äta på stan och strosa i butiker. Efter det var det dags för konsert med Carola på Tonhallen. Det var 9 år sedan jag var på Carola senast och jag måste säga att hon var lika bra nu som då.
Carola på Tonhallen

I fredags åkte pappa och jag runt hela Sundsvall och kollade på bilar till mig. Jag provkörde ett par olika och måste säga att det var sjukt roligt att köra Hyundaien med V6 motor och 240hk. Den bilen skulle jag trivas riktigt bra i, men det blev inget bilköp. Jag fortsätter hålla koll efter en perfekt bil till mig
 
 Ingen bil, men en hel hög med bilbroschyrer
I lördags packade vi in slalomskidorna och drog till fjällen, det blev en heldag med slalom i Bydalen.
Två trötta barn i bilen efter en lång dag i slalombackarna
I går vaknade jag upp med enorm värk i vaderna, slalomåkandet hade satt sina spår. Vi tog en lugn söndag hemma hos Marie och på kvällen hoppade jag på ett tåg till Umeå.
 
Idag har jag jobbat men valde att åka hem till Skellefteå ikväll, bara för att få sova i min egen säng i natt.
 
Nu: borsta tänderna
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?