Min dag i bilder... Välkommen till mitt osociala liv!

Jag önskar så att jag kunde skylla min bloggfrånvaro på att jag resor så mycket och att jag har så mycket roligheter för mig att jag inte hinner blogga, precis som det var i höstas. Men så är inte fallet...
 
Mitt liv är just nu extremt inrutat och jag har skapat rutiner som jag absolut inte vill bryta. Vilket innebär att jag är väldigt osocial just nu.
 
Som ni redan vet så följer jag ett kost- och träningsschema för att få en bättre allmänhälsa och just nu lägger jag all min lediga tid på att sköta dessa scheman. Detta gör att jag just nu lever det mest ointressanta och ospännande livet.
 
Tänkte att jag kan bjuda på några bilder från en helt vanlig dag i mitt liv.
 
Klockan ringer 6.00 och kl. 6.30 äter (dricker) jag frukost
 
Kl. 7.30 är jag på jobbet
 
Vid 9.45 äter jag mellanmål och kl. 11.30 blir det en stor portion lunch.
 
Kl. 14.45 är det mellanmål igen
 
Jobbar sedan vidare till klockan 16.00 då jag promenerar hem för att fortsätta att äta
 
Kl. 17.00 middag
 
Efter middagen ligger jag i soffan och låter maten smälta
 
Vid 18.15 promenerar jag till gymmet.
 
Följer dagens träningsschemat och tränar mellan 1-3 timmar
 
Hemma igen ca. 20.00, slappar i soffan till 20.30
 
Förbereder sedan morgondagens alla måltider och tar sedan en dusch.
 
Klockan 21.30 äter jag kvällsmålet framför TVn
 
Vid 22.00 lägger jag mig i sängen och kollar genom telefonen, vill ju inte missa allt som hänt under dagen.
Släcker 22.30... för att sedan börja en ny dag 06.00...
 
Välkommen till mitt osociala liv!
 
Har levt så här i en månad nu men fr.o.m imorgon kommer det ändras något. Ska på middag med kompisar imorgon och på onsdag börjar jag äntligen i en kör. Nästa helg besöker jag Skellefteå igen. Så ja, några roligheter har jag att se fram emot.
 
Nu: njuta av att det är fredag igen!
 


 Fairyland surprises

Du har hunnit mycket du.. :)



URL: http://fairylandsurprises.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?