Äta, jobba, äta, sova, äta...

Lördagkväll och jag kom precis hem efter en fika med kompisar på stan.
Som vanligt är jag sjukt dålig på att uppdatera bloggen, jag som trodde att jag skulle få mer tid till bloggande det här året...
 
Som ni vet så följer jag ett kost- och träningsschema och har så gjort i två veckor nu, för att nå en bättre allmänhälsa. De innebär förutom att arbeta så hinner jag med två andra saker och det är att äta och träna. Jag äter mängder av mat, nyttig mat och ägnar större delen av kvällarna till att förbereda min kost. Förutom det så tränar jag på kvällarna. Sitta vid datorn hinner jag faktiskt inte.
 
Men lite roligheter har jag hunnit i veckan ändå. I onsdags fick jag besök av en kompis som jag inte hade träffat på hela 12 år. Vi hade faktiskt inte pratat med varandra heller under de här 12 år. Sommaren 2004 umgicks vi hela tiden, men när jag flyttade från Stockholm den hösten så tappade vi kontakten lite och sedan dess har vi inte setts... Men i onsdags var han i här i Umeå och vi fick tid att prata gamla minnen och kollade på foton från den där sommaren. Det var fantastiskt roligt att ses igen!
 
I torsdags fick jag besök av en kompis från Skellefteå. Det är tur att kompisar från andra städer kommer och roar mig här i Umeå, för annars skulle jag inte få någon variation i min vardag.
 
Som ni vet så har jag klagat på att jag har varit trött och stressad de senaste månaderna, men nu äntligen börjar jag känna att min energi är på väg tillbaka. Som jag har saknat den!
 
Jag vet inte om det är den förändrade kosten och träningen eller om det är alla trevliga möten med vänner i veckan som har gett mig energi. Hursom så börjar jag känna igen mig själv nu och det känns skönt.
 
Har varit och hyrt några filmer så ikväll blir det räkor framför TVn
 
Nu: tända alla ljus i lägenheten...
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?