Min dag i bilder...

Det var ett bra tag sedan som jag la ut min dag i bilder. Igår morse när jag vaknade tänkte jag att den här tisdagen kommer bli en helt vanlig tisdag för mig, så därför kände jag att det var en bra dag för att göra ett inlägg den dagen för att visa hur en helt vanlig dag ser ut för mig just nu. Hmm, men gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig. Hursom så delar jag med mig av min gårdag här.
 
Tisdagmorgon, klockan ringer 5.20 och jag tar en joggingrunda i morgonsolen kl. 5.45.
 
Smoothie till frukost varje morgon kl. 6.35 och klockan 7.20 är jag påklädd och cyklar till jobbet.
 
Klockan 7.30 startar jag datorn på jobbet och vid 9.30 käkar jag frukt och yoghurt till mellanmål
 
Just denna tisdag fick jag ett roligt telefonsamtal, min syster ringde klockan 11.15 och berättade att vi har vunnit en hotellweekend till Göteborg med Lisebergspaket tackvare en instagramtävling. Dagens roligaste nyhet!
 
Klockan 11.30 gick jag och kollegan Elina på lunch till Olearys där det serverades grillbuffe. Efter lunch blev det stressigt på jobbet och jag kobbade enda till kl. 16.30 (brukar normalt gå kl. 16)
 
Kom hem vid 16.45 då jag slängde in en fryst matlåda ooch värmde i micron till middag. Efter det blev detr fix i hemmet med vikning av tvätt och diskande efter middagen.
 
Klockan 18.30 gick jag till gymmet där jag körde armar och axlar i en timme.
 
Klockan 19.30 gick jag hem och satte mig i soffan men blev rastlös efter 10 minuter.
 
Då jag ändå hade träningskläderna på så åkte jag till slalombacken klockan 20.00 och körde backträning i 45 minuter, backträning har blivit min nya favoritträning på kvällarna.
 
I samma veva fick jag veta att en kompis och hennes vänner från Skellefteå var fast i Umeå efter SAS-strejken. Jag erbjöd mig att köra hem dem till Skellefteå så klockan 22.15 mötte jag upp tre solbrända tjejer på tågstationen i Umeå.
 

 
I den magiska kvällssolen körde jag hem dem, 14 mil till Skellefteå. Jag har skrivit det tidigare men jag älskar verkligen har köra bil mitt i natten den här tiden på året. Bilden ovan är tagen vid midnatt och egentligen var det mycket ljusare ute än vad bilden visar.
 
Vid kl. 01.00 landade jag på Jessicas soffa i Skellefteå och min tisdag, som inte alls blev som planerat, var slut. Älskar dock när mina vanliga rutiner bryts och jag får uppleva saker som jag inte räknat med.
Efter 4 timmars sömn i Skellefteå så ringde min klocka 5.20 imorse och jag hoppade in i min lilla Skoda och körde 14 mil till jobbet i morgonsolen.
 
Solig och härlig onsdagmorgon i Skellefteå. Klockan 8.00 var jag framme i Umeå igen och körde direkt till jobbet.
 
Ikväll har jag varit ute på andra äventyr, mer om det en annan dag.
 
Nu: sova!
 
 
 


 ISA

sånna här inlägg är superkul! himla mycket du hinner med på en dag ;) haah



URL: http://isabyl.devote.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?